سامانه پشتیبانی 6234
بازدید: 161
کد: 1134
زمان انتشار: سه‌شنبه 12 آذر 1392

سئوالات متداول


سوالات متداول

  • چرا باید در موقع خرید شماره ملی خود را وارد کنیم؟

از آنجا که خرید بلیت در یک محیط مجازی انجام میگیرد و برای احراز هویت شما هنگام ورود به سالن نیاز به مطابقت کارت ملی و بلیت شما وجود دارد .

  • آیا اطلاعات شخصی من محفوظ است؟

بله. اطلاعات شما فقط در مواقع ضروری و به منظور احراز هویت در زمان تحویل بلیت، ورود به سالن یا مشکلات بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اطلاعات فقط توسط مدیران سامانه فروش قابل دسترسی است و اشخاص دیگر مطلقا به این اطلاعات دسترسی ندارند .

  • در موقع ورود مشخصات با پیام خطای “شماره ملی تکراری است” مواجه می‌شوم.

اگر در یکی از برنامه‌های پیشین در سامانه فروش اینترنتی بلیت مشخصات فردی خود را وارد نموده باشید، نیاز به ورود دوباره اطلاعات نمی‌باشد. کافی است آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورتی که نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید با کلیک بر روی گزینه «نام کاربری خود را فراموش کرده ام» یا «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» آنها را بازیابی کنید .

  • نام کاربری من چیست؟

نام کاربری شما شماره همراه و کد ملی شما است .

  • ثبت نام کرده‌ام ولی رمز برایم نیامده است؟

آیا آدرس ایمیل خود را بدرستی وارد کرده‌اید، در بسیاری از موارد عزیزان به اشتباه “www.” را در ابتدای آدرس ایمیل خود وارد کرده اند و ایمیلِ رمز ورود را دریافت نمی‌کنند. شماره ملی و شماره شناسنامه و تلفن تماس خود را به manager@6234.ir ایمیل کنید یا با شماره تماس ما که در قسمت تماس با ما است تماس بگیرید تا مشخصات فردی شما حذف شده و دوباره مشخصات فردی خود را وارد نمایید .

  • آیا امکان تغییر رمز ارسالی وجود دارد؟

بله شما می‌توانید رمز خود را در سامانه فروش تغییر دهید .

  • آیا امکان اصلاح مشخصات فردی وجود دارد؟

بله فقط پیش از خرید بلیت شما می‌توانید مشخصات فردی خود را اصلاح کنید .

  • چگونه باید بهای بلیت خود را پرداخت کنم؟

شما می توانید با استفاده از تمامی کارت هایی که عضو شبکه شتاب هستند از درگاه های مختلف پرداختتان را انجام دهید .

  • نحوه خرید اینترنتی چگونه است؟

برای اطلاع از چگونگی خرید از طریق سامانه 6234 می توانید به راهنمای خرید آماده شده توسط پشتیبانی سایت مراجعه نمایید .

  • سایت باز نمی‌شود؟

سایت به گونه‌ایی طراحی شده که توان پاسخگویی همزمان به تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان را دارد ولی در برخی موارد کند بودن سرعت انتقال در مناطق و یا تعداد زیاد مشترکین پهنای باند شرکت‌های سرویس‌دهنده را اشغال نموده و انتقال به کندی صورت می‌گیرد و مرورگر شما در زمان تعیین شده نمی‌تواند سایت را باز کند .

  • آیا محدودیت خرید وجود دارد؟

محدودیت انتخاب برای هر کنسرت متفاوت است و برگزار کننده هر کنسرت سیاست فروش خود را انتخاب می‌نماید .

محدودیت فروش به صورت پیش فرض برای هر کدملی ۱۰ عدد می باشد .

  • بلیت من انتخاب شد می‌توانم اکنون بهای آنرا پرداخت نمایم؟

بله شما از زمان رزرو تا پایان وقت اعلام شده در سامانه فروش می‌توانید بهای بلیت خود را پرداخت فرمایید .

زمان رزرو بلیت 5 دقیقه است .

  • تسریع در پرداخت تاثیری در صندلی تعین شده سامانه دارد یا خیر؟

بله؛ اولویت اختصاص صندلی در سامانه فروش بلیت کنسرت بر اساس اولویت زمان پرداخت است. اولویت صندلی‌ها نیز به ترتیب از صندلی‌های جلوتر (نزدیک به سن) در هر گروه قیمتی آغاز شده و ادامه می‌یابد .

  • در صورتیکه در موقع مقرر بهای بلیت را پرداخت ننمایم بلیت های رزرو من محفوظ است یا خیر؟

خیر، سامانه فروش در پایان زمان مقرر رزرو، بلیت‌ها را حذف و برای فروش در مرحله بعد آزاد می‌نماید .

  • در موقع انتخاب بانک برای پرداخت، پیام ظرفیت بانک تکمیل است دریافت می‌نمایم چه باید کرد؟

توجه داشته باشید هر بانک دارای محدودیت تعداد پرداخت‌های همزمان می‌باشد. در صورت مشاهده این پیام پس از چند ثانیه دوباره تلاش نمایید .

  • حتما باید از سایت بانک خود استفاده کنم؟

خیر. شما از طریق تمام کارت های عضو شتاب و تمام درگاه های پرداخت اینترنتی موجود در سایت می توانید استفاده کنید .

  • پس از پرداخت بهای بلیت، چگونه از صدور بلیت اطمینان حاصل کنم؟

اگر پرداخت با موفقیت انجام شود اطلاعات بلیت‌های خریداری شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با ورود به سامانه و انتخاب منوی بلیت خریداری شده این اطلاعات را مشاهده فرمایید .

  • مبلغ از کارت من کم شد ولی هنوز بلیت‌های من در منوی رزرو بلیت است؟

در برخی موارد سایت بانک در زمان لازم اطلاعات انتقال وجه را به سایت فروش اعلام نمی‌کند و سامانه فروش بلیت را همچنان رزرو فرض می‌نماید البته بهای بلیت به حساب شما عودت داده خواهد شد. زمان لازم برای عودت مبلغ به حساب شما به سامانه بانک بستگی داشته و در بانک‌های مختلف متفاوت است . البته زمان عودتی برای اکثر بانکها نهایتا ۷۲ ساعت کاری است .

  • مبلغ از کارت من کم شد ولی هنوز به حساب عودت داده نشده است؟

زمان عودت مبالغ برای هر بانک متفاوت می‌باشد، در صورتیکه پس از گذشت ۷۲ ساعت (روزهای کاری) مبلغ عودت داده نشد این مسئله را با بانک خود مطرح و همچنین مورد را به manager@6234.ir اطلاع دهید یا با شماره تماس ما که در قسمت تماس با ما است تماس بگیرید .

  • رمز کارت را وارد می‌کنم ولی پیغام خطا دریافت می‌کنم؟

توجه داشته باشید برای خرید اینترنتی باید رمز دوم یا اینترنتی کارت فعال شده باشد. شما با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک صادر کننده کارت می‌توانید این رمز را انتخاب فرمایید .

  • CVV2 چیست؟

یک شناسه عددی ۳ یا ۴ رقمی است که بر رو، یا پشت کارت شما نوشته شده است، در بعضی از کارت‌های بانک‌ ملت که این شماره نوشته نشده است این شماره در زمان انتخاب رمز دوم به شما اعلام می‌گردد .

  • بلیت خریداری کرده‌ام امکان تعویض آن وجود دارد؟

خیر، پس از پرداخت بهای بلیت، بلیت به نام شما صادر می‌شود و امکان تعویض وجود ندارد .

منبع: ساپورت 6234.ir
آدرس منبع: http://www.6234.ir
آخرین بروزرسانی: سه‌شنبه 12 آذر 1392 15:33:26
 پشتیبانی آنلاین سامانه های 6234 ، کال سنتر : 02148312000